08 Mart, 2013

. . . :(


 
  

9 yorum:

  1. AY ALLAHIM GÜLEYİMMİ AĞLAYAYIMMI BİLEMEDİM
    HER ŞAKANIN ALTINDA BİR GERÇEK YATARMIŞ YA BURDADA HER RESMİN ALTINDA BİR GERÇEK YATIYOR
    TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIMINIZ İÇİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şekil karmaşık duygular yaşadım.
      Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun ..

      Sil
  2. karikatürler güzel ve düşündürücü.hatunlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      sizinde hatunlar gününüzü kutlarım :)

      Sil
  3. dünya kadınlar gününüz kutlu olsun.. çok güzel karikatürler..hem güldüm hem de üzüldüm.. daha iyi bir dünya umuduyla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah teşekkür ederim.
      sizinde hatunlar gününüz kutlu olsun :)

      Sil
  4. canım kadınlar günün kutlu olsun seninde karıkatürler çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  5. :))...agliyalim arkadaslar agliyalim :( bu durum denir yahu !

    YanıtlaSil
  6. Gülerken düşündürüyor karikatürler insanı...
    Keşke herşey daha farklı olsa...

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çook teşekkür ederim.
yorumlarınız benim için çook değerli : )

Sevgiler . . ♥